maszyny budowlane licytacje komornicze

maszyny budowlane licytacje komornicze

Jak promować Squeeze aktualizacja maksymalne zyski

Twój wycisnąć strona jest bardzo ważnym narzędziem w arsenale marketingu internetowym. Jest lejek, przez który wszystkie szanse wejść na liście. Konieczne jest, że dobrze zaprojektowane tak, aby były w stanie doprowadzić do wielu potencjalnych klientów.

Jeden ważny fakt, że nie należy zapominać jest, by zachować to krótkie, jasne i direct.The wycisnąć strona jest podobna do strony sprzedaży, ponieważ oba mają jedną podstawową funkcję i to ciągnąć w klientów i motywować ich do podjęcia działań, ale w tym przypadku, jesteś z prośbą do subskrybowania listy.

CTA:

Prosząc ich, aby zapisać się do listy znany jest jako „wezwanie do działania” lub CTA. Jest to bardzo istotne przy tworzeniu wycisnąć strona. Każdy list sprzedaży ma CTA a Squeeze Page jest strona sprzedaży rodzaju musi go mieć inaczej niczego, co następuje zawiedzie. Twój sukces lub niepowodzenie ze strony wycisnąć mierzy jak dobrze uda ci się dając perspektywę do „podjęcia działań.”

Zasady dobrego CTA:

Dobrym CTA ma co najmniej 4 wybitnych zasady, których należy krytycznie badania. Pozwól mi podsumować je poniżej:

Jedno tylko: – Nie powinno być tylko jedno wezwanie do działania, aby uniknąć pomylenia perspektywy i je stracić. Na przykład, jeśli nie udało się doprowadzić perspektywy na swojej stronie wycisnąć i chcesz je zapisać się do swojej listy budowlana Course, koncentrują się na tym i tylko wydawnictwadrugie – publikacje punktowane tym i kierować je na dokładnie to zrobić.

Krótki i zachęcające: – Wielki CTA jest to, że ten, który mówi perspektywę, co zrobić w zaledwie kilka słów, na przykład Zapisz się tutaj, pobrać tutaj etc

Pośpiech: – Nakręć CTA wielka dołączając jakąś formę pilnego do niej, na przykład „Przyjmując tylko 150 posłów,” „dostępne do północy Today Only”

Przekonujące: – Sprawdź ofertę trudno się oprzeć.
Artykuł napisany przez: