maszyny budowlane wypozyczalnia

The Long Tail Słowo Concept

Być może jednym z najważniejszych koncepcji marketingowych online, które zostało tworzenie szumu w branży ostatnio znany jest jako „długi ogon”. Długi ogon jest pojęcie używane do opisania setki tysięcy słów kluczowych i fraz kluczowych, że pewna strona zostanie znalezione, ale rzadko zauważany lub skorzystali przez właścicieli serwisu.

Główną zasadą za długi ogon jest całkowitym przeciwieństwem kierowania słowo należące do pierwszej 10 lub 20 słów kluczowych dla marketingu swoją stronę. Jeśli skupić się na najlepszych słów kluczowych, w rzeczywistości odnosi się do krótkich i zwięzłych słów kluczowych, że tysiące, jeśli nie miliony (agencji) używanych do optymalizacji swoich stron internetowych w tych dniach.

Podczas wspólnej tendencji w ekologicznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek koncentruje się na przyciąganiu turystów korzystając najpopularniejszym wyszukiwane terminy w niszy, Long Tail koncepcja działa na odwrót. Choć optymalizacji dla 10 najlepszych warunkach zapewnia stronie internetowej dużo ruchu, prawie zawsze nie konwertuje każdej wizyty w prawdziwej, rzeczywistej klienta.

To jest, gdy Długi Ogon koncepcja przychodzi – zrozumienie koncepcji długiego ogona oraz jego związek z obrotu artykułu jest niezbędna, jeśli chcesz wiedzieć, kto jest do grupy docelowej jest i jak można do nich dotrzeć. Kiedy zrozumiesz, jak to działa, będziesz w stanie dokładnie, jaki rodzaj publiczności można uzyskać z niektórych słów kluczowych i fraz, które wykorzystują dla swoich artykułach znać.

Podobnie jak w statystykach, Long Tail koncepcja wynika również te same zasady dystrybucji długości krzywej ogon: długi ogon jest krzywa rozkładu, gdzie ogon krzywej jest bardzo długi w porównaniu do głowy. W art piśmie i marketingu, ta sama idea długiej krzywej rozkładu ogon jest stosowana do słów kluczowych z pewnej niszy w celu wybrania najbardziej efektywnych podmiotów w celu pokrycia.

Jak w statystykach, długa krzywa rozkładu ogon słów kluczowych ma również trzy sekcje. Im dalej w dół krzywej przesuwać, bardziej konkretne i gromadzenie słowa kluczowe stać.

Head – to są słowa kluczowe raczej ogólne i szerokie, że odnosi się do swojej niszy. Wielu internautów szukają typu desek słów kluczowych, takich jak ten.

Bliski – środkowa składa się z fraz kluczowych, które są bardziej szczegółowe niż słów kluczowych z głowy, zwykle te zwroty są od 2 do 4 wyrazów. Istnieje tylko kilku gości szukających tych zwrotów, ponieważ są one bardziej skomplikowane, co oznacza również, że tylko kilka autorzy piszą o nich treści.

Ogon – to gdzie długie najbardziej złożonych i specyficznych zwrotów, około 4 do 6 słów, znajdują. Jeszcze mniej osób szuka tych słów i pisarze tworzenie artykułów dla tych zwrotów są bardzo, bardzo mało.

Artykuł napisany przez: http://odnowa.biz.pl/makijaz/makijaz-leczniczy-jane-iredale/